גננת החשודה בתקיפה והתעללות נפשית בילדים​

שחרור ממעצר ללא תנאים מגבילים של גננת בגן ילדים החשודה בתקיפה והתעללות נפשית בילדי גן הילדים בו הועסקה

בהמשך לעדכון בדבר שחרור ממעצר עד תום ההליכים של נאשם שהואשם בסחר ותיווך בסמים מסוכנים אנו שמחים לבשר לכם כי הגזר דין שהתקבל בימים אלו הוחלט שהלקו אותו ייצג עורך דין דבח שאול לא ירצה עונש מאסר.סוחר סמים שהורשע בבית המשפט ב – 3 עבירות של סחר בסמים מסוכנים ותיווך לסם מסוכן ירצה 6 חודשי עבודות שירות!!!מ”י 21133-10-14 – לאחר דיון משפטי בו נבחנו ראיות המשטרה, בית המשפט קיבל אחת לאחת את טענותיו של עורך דין דבח שאול וקבע בהחלטתו באופן חד משמעי, כי אין מקום להורות על מעצר החשודה והורה על שחרורה המיידי ממעצר. האירוע סוקר ב-4 מקורות שונים: YNET, MAKO, ערוץ 10 וישראל היום.

תקיפה סתם – חסר ישע על ידי אחראי – עבירה לפי סעיף 382 (ב) 3 לחוק העונשין, תשל”ז – 1977.הזנחת קטין – עבירה לפי סעיף 362 לחוק העונשין, תשל”ז – 1977.אי מניעת פשע – עבירה לפי סעיף 262 לחוק העונשין, תשל”ז – 1977.

עורך דין דבח שאול, הצליח לשחרר ממעצר חשודה, בשנות ה 60 לחייה, גננת מוסמכת בגן ילדים, החשודה בהתעללות נפשית ופיזית בילדי הגן, ילדים שהיו תחת השגחתה וחסותה.

עבירות תקיפה והתעללות בקטינים, המוגדרים בחוק חסרי ישע, הינן עבירות קשות אשר ההד הציבורי מעצים את הסלידה ממבצעי עבירות אלו.

המחוקק ומערכת המשפט שמו להם למטרה למגר תופעה קשה זו, של פגיעה בחסרי ישע וכך מתנהלת הפרקליטות באירועים כאלו. נאשמים המורשעים בעבירות אלו נענשים בחומרה.

החשודה אותה מייצג עורך דין דבח שאול, היא אחת מ 3 חשדות שנעצרו ומיוחסות לה עבירות של תקיפה והתעללות בילדי הגן. נגד החשודה ראיות אובייקטיביות רבות, לרבות צילומי ווידאו המתעדים את האירועים בגינן נעצרה על ידי המשטרה.

יחד עם זאת ולאחר שהחשודה הייתה עצורה לילה שלם בבית המעצר אבו כביר, עלה בידי, למרות בקשת המשטרה להארכת מעצר של 7 מים נוספים, להביא לשחרורה לביתה ללא תנאים מגבילים, פרט לאי יצירת קשר עם יתר החשודות והימנעות מלעבוד במקצועה כגננת למשך חודש ימים.

עו”ד דבח שאול ייצג את החשודה בהליך מעצר הימים וכן בניהול התיק הפלילי מול הפרקליטות.

פרטי האירוע:אל משרדי הגיע גבר בשנות ה 60 לחייו שגולל בפניי מסכת אירועים ממנה למדתי שאשתו, גננת מזה 20 שנה, עצורה בתחנת משטרת בת ים ותובא בבוקר המחרת לדיון בהארכת מעצר בפני שופט שלום, שופט מעצרים תורן.מבירור שערכתי מול ראש משרד החקירות ביחידה החוקרת, עלה כי החשודה התייצבה בבוקר לחקירה במשטרת בת ים, נחקרה באזהרה במשך לא פחות מ 10 שעות וזאת ללא ליווי משפטי וייעוץ בחקירה על ידי עורך דין פלילי ונעצרה למשך הלילה עד להבאתה בפני שופט מעצרים.

מייד לאחר מכן, נפגשתי בבית המעצר עם החשודה ומבירור אודות החקירה שעברה העלה כי היא נחשדת בהתעללות בחסרי ישע ותקיפתם של ילדים בגן בו היא מועסקת כגננת.

דיון בבקשה להארכת מעצר החשודה נקבע לבוקר המחרת.

הקושי המשפטי בתיק זה הינו רב זרועות ובין היתר הינו:העובדה שבין יתר הראיות נגד החשודה ישנם תיעודי וידאו סרטונים המתעדים את המעשים לכאורה.החשודה נחקרה במשך 10 שעות ללא ליווי וייעוץ משפטי וככל הנראה מעדה בלשונה והפלילה את עצמה.החומרה המיוחסת למבצעי עבירות בהן החשודה נחשדת ורף הענישה הגבוה אותו התווה המחוקק ושופטי בית המשפט.כאמור החשודה נעצרה וכעת החל המאבק לשחרורה לביתה בדיון הארכת המעצר.

לאחר ניתוח המידע אותו מסרה החשודה בפגישה עימה בבית המעצר, לרבות הראיות שהוצגו לה ומועד ביצוע העבירות לכאורה, נבנתה אסטרטגיה וטקטיקה משפטית לשם חקירת נציג המשטרה, הטוען המשטרתי בבית המשפט וזאת במגמה להוכיח כי אין עילת מעצר נגד החשודה.

כאמור לאחר הדיון הראשוני בבית המשפט, טענות המשטרה ודרישתה להארכת מעצר, נדחו על ידי כבוד שופטת המעצרים והחשודה שוחררה.

כעת עורך דין שאול דבח ינהל בעבור החשודה את התיק הפלילי כאשר היא, משוחררת ממעצר ויכולה לשוב במהרה לשגרת חייה.

“אני שמח ומסופק כי לאחר שהחשודה נחקרה כ 10 שעות בגין עבירות קשות שיוחסו לה על ידי המשטרה, ולאחר ששהתה לילה שלם בבית המעצר אבו כביר, הגיע התיק לפתחו של בית המשפט, שופט מעצרים, שבחן את הראיות בעין אובייקטיבית ומיומנת ושלאחר דיון קבל את טענותיי וקבע חד משמעית כי אין מקום להיעתר לבקשת המשטרה להארכת מעצר והורה על שחרור החשודה ממעצר ללא תנאים.”לצפייה בכתבות מתוך המקורות: YNET, MAKO, ערוץ 10 וישראל היום.

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
דילוג לתוכן