הבעל נחשד בהיזק בזדון והאישה באיומים על קטינה​

סגירת תיק במשטרה כנגד בעל ואישה, הבעל נחשד בהיזק בזדון והאישה באיומים על קטינה – בתו של הבעל מנישואיו הראשונים – התיק במשטרה נסגר בהיעדר אשמה!!!!!!: תיק חקירה – תחנת ראשל”צ תיק מס’ 486961/2012. תיק החקירה נסגר בהיעדר אשמה!!! (עו”ד דבח שאול ייצג את החשודים).

אירוע שהתרחש בעיר ראשל”צ במהלך נובמבר שנת 2012. האירוע הקשה היו מעורבים בעל ואישה ובתו הקטינה של הבעל מנישואיו הראשונים, אשר מתגוררת עם עוד שתי קטינות אצל בני הזוג החשודים.

אל משרדי פנו כשהם נסערים, בני זוג, נורמטיביים לחלוטין, אשר הבעל עובד בתפקיד בכיר בחברה בעלת זיקה למידע רגיש.

לח”מ הובהר על ידי הבעל, כי ובמידה ההליך הפלילי נגדו לא יסתיים בפחות מזיכוי מוחלט, הוא ייאלץ לסיים את עבודתו בחברה, בה הוא מכהן בתפקיד בכיר ורגיש כאמור.

החשודים גרים בבית עם בתם המשותפת בת 7 וחצי ועם שתי בנות נוספות, בנותיו של החשוד מנישואיו הראשונים, אחת בת 20 ואחותה בת 16.

שתי בנותיו של החשוד, ננטשו על ידי אימן ואומצו על ידי החשודים, כאשר האחרונים מגדלים אותן על הבת השלישית בצורה ראויה להערצה למרות כל הקשיים העומדים בדרכם.

ביום האמור, בגין ויכוח סתמי שנסב על חלוקת מטלות בבית עם בנות מתבגרות – ממש כמו בכל בית. החשודה שאבדה במקצת עשתונות, אף מיררה בבכי והעלתה אפשרות של גט, פירוק המשפחה ועזיבת הבית, חלילה.

החשוד שנלחץ והיה גם נסער, נטל חפץ גדול וכבד שנקרא בדרכו והטיח אותו על הריצפה. בהמשך הרוחות התלהטו והחשודה, ברגע של שטות וחריג הטיחה דברים כלפי החשוד והצהירה כי קצה באי שיתוף הפעולה והיעדר העזרה במטלות הבית מצד יתר בני המשפחה ולדברי המשטרה איימה על אחת הבנות.

הגיעה משטרה לבית ככל הנראה לאור פניית אחת הבנות או מי מהשכנים. אחת הבנות נחקרה במקום, החשוד והחשודה נחקרו/נתנו עדות במשטרה.

למותר לציין כי במידה ומי מהחשודים היה עומד לדין פלילי, עונשו היה חמור וזאת לאור העובדה כי המדובר בעבירה כלפי קטין, בתם.

לאחר שהח”מ בחן את עובדות האירוע, ראיין את החשודים ומד מה החומר החקירתי הקיים. נעשתה פנייה אל ראש משרד החקירות במשטרת ראשל”צ.

לאחר בחינת העתירה הוחלט בצעד אמיץ, יש לומר, כי תיק החקירה נגד החשוד ייסגר בעילת אין אשמה פלילית במעשים – שקול לזיכוי מוחלט – כך נסללה דרכו להמשיך לעבוד בעבודתו. נגד האישה התיק נסגר בעילת היעדר ראיות.

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
דילוג לתוכן