הצלחות בתחום עורך דין פלילי

לא אחת ייצג עורך דין דבח שאול את הנאשם בבית המשפט או את החשוד בהליך מול המשטרה ו/או הפרקליטות ושסופו של הייצוג המשפטי, עורך דין דבח נחל הצלחה שזכתה לסיקור תקשורתי נרחב בשל הייחודיות שבאירועים וכמובן בהצלחה להשיג עבור הלקוחות את הסדר הטיעון המקל ביותר, לרבות מחיקת כתבי אישום ככל שנוגע הדבר לניהול התיק בפני בית המשפט וסגירת תיקי חקירה טרם הגשת כתבי אישום וזאת תוך ניהול הליך עיקש מול היחידה החוקרת ו/או מחלקת התביעות של המשטרה ו/או הפרקליטות.

כאמור לעיל, בתיקים שהסתיימו עוד בשלב החקירה המשטרתית, לאחר שקצין החקירות הממונה על החקירה או הגורם המוסמך לכך הורו על סגירת תיק החקירה, בעצם תם ההליך הפלילי מבלי להיזקק לערכאה שיפוטית.

בתיקים בהם כן הוגשו כתבי אישום, בסופו של יום, בית משפט נעתר לבקשתו של עורך דין דבח שאול והורה על ביטול התיק הפלילי ובמקרים בהם התנהל התיק בבית משפט, רף הענישה אותו הצליח עורך דין שאול דבח להשיג עבור הנאשם, היה נמוך בצורה משמעותית.

בכל בעיה בתחום הפלילי אני לרשותכם.

עורכי דין מתדיינים

עורך דין פלילי שאול דבח מגלה את סודות החקירה במשטרה – ממה להזהר ומה כדאי לעשות בשביל לעבור בשלום חקירה במשטרה.

הליך הפלילי נפתח בד”כ בחקירה משטרתית. החקירה עוסקת סביב מעשה או מחדל שהנחקר, שהינו בגדר חשוד, נחשד בו ומהווה עבירה פלילית.

נחקר במשטרה לא חייב להיות עצור. אזרחים רבים מקבלים “הזמנה לחקירה” שבסופה שבים לעיסוקם או מוצאים עצמם בראשיתו של הליך פלילי, דרך מעצר על ידי קצין משטרה, מעצר על ידי שופט מעצרים תורן ועד כדי הגשת כתב אישום כנגדם – על כן החשיבות של שלב החקירה!!!

לקרוא עוד >>
אסירה פלילית במעצר

עורך דין פלילי מומלץ

צמד המילים “עבירה פלילית” מעלים בקרב מרבית האנשים סצנות מתוך סדרות פשע שמציגות פשעים חמורים ומצמררים. הרושם שצמד המלים האלו עושה הוא של מעשה חמור

לקרוא עוד >>
זמין כעת דילוג לתוכן