להלן סיקור של תיק גירושין, שהפך לשני תיקי גירושין​

להלן סיקור של תיק גירושין, שהפך לשני תיקי גירושין, עת בראשית נשכרו שירותיו המשפטיים של עורך דין ומגשר מוסמך, דבח שאול, על ידי גבר שחשד כי אשתו בוגדת בו עם גבר זר, אדם נשוי, בעל משפחה.

בהמשך לדברים עם קבלת האישור לדבר הבגידה, אשתו של אותו גבר נשוי בוגדני, שנודע לה כי בעלה מנהל רומאן אסור עם אישה נשואה ובעקבות המלצות שקבלה, בחרה גם היא לשכור את שירותיו המשפטיים של עורך דין ומגשר דבח שאול כך שמשרדי מייצג היום את שני הצדדים הנבגדים.

עו”ד דבח שאול מייצג מחד את הבעל הנבגד ומאידך ובמקביל את האישה הנבגדת.

התיק והאירועים בו לאור הייחודיות שבהם, זכה לסיקור תקשורתי נרחב במהלך חודש אפריל 2015 בעיתון ידיעות אחרונות.

ביום 26/3/2015 פנה אל משרדי בחור צעיר, אב ל 3 ילדים שסיפר לי כי אשתו פתחה כנגדו בחזית משפטית בבית המשפט לענייני משפחה בראשל”צ.

האישה לא תבעה ברבני גירושין ולא בכדי כמובן, הרי היא מודעת היטב למעלליה ועל ההשלכות שיש לדבר בגידתה בבית הדין הרבני.

לאחר ראיון עימו הבנתי כי בין יתר הדברים עולה חשש לבגידה מצידה של האישה.

בו בערב נשכרו שירותיי והצמדתי ללקוח חוקר פרטי.

לא היה צריך יותר מדי זמן ולאחר 5 שעות, בשעה 02:30 החוקר סיים מלאכתו… האישה נצפתה בשעה 22:00 מגיעה לבת ים, שלא עם רכבה, איזור התעשייה, לחנות סלונים, נכנסת לשם ושוהה שם עם המאהב שלה עד 02:00 לפנות בוקר כשמן הסתם הם לא בחנו סלונים.

במהלך השעות אף השניים הזמינו פיצה שהובאה עם שליח.

האישה תוצפתה כשהיא יוצאת עם המאהב מהמחסן, נכנסים לרכבו והוא מסיע אותה לחלקו האחורי של הבניין בו היא גרה עם הלקוח שלי… הלקוח שהמתין לה ער ומודע למתרחש.

למחרת היום נודע לאשתו של אותו גבר מאהב כי בעלה מנהל רומאן עם אישה נשואה… כיום היא במשא ומתן לשכירת שירותיי המשפטיים כך שאני אייצג את שני הצדים שנפגעו כתוצאה מהרומאן האסור.

” המדובר על תיק נוסף מיני רבים הנמצאים בטיפולי, תיק שמעיד שהמציאות על כל דמיון ואת ההכרח בשכירת שירותיו של עורך דין המומחה בתחום ובקי ברזי עולם הגירושין בכדי להשיג תוצאות מיטיבות.

המדובר בבחור צעיר, אב ל 3 ילדים שפנה אל משרדי נסער ונרגש ובזכות העובדה ששכר את שירותיי לאלתר ובוצעו בעבורו מספר מהלכים משפטיים וטקטיים, הלקוח יוכל לנהל את תיק הגירושין שנכפה עליו כשידו על העליונה.

אמנם לקורא מהצד יצטייר האירוע כפיקאנטי ואף משעשע, אך אין די מילים לתאר את תחושת העלבון והכאב שמלווים את הלקוח שלי עת נודע לו כי כל התובענות של אשתו הינן מסווה לרומאן אותו היא מנהלת עם גבר נשוי.

אגב… אשתו הנבגדת של אותו גבר נשוי, אף פנתה אל משרדי לשם ייעוץ וייצוג משפטי… טובים השניים מן האחד

תיק גירושין סבוך ומורכב עם אמוציות מרובות אשר במרכזו פרשיית אהבים ושבגינה נשכרו שירותיו המשפטיים של עורך דין ומגשר דבח שאול על ידי גבר שאשתו מנהלת רומאן אסור עם גבר זר, נשוי אף הוא ובעל משפחה כאשר בהמשך אשתו של אותו גבר בוגדני שכרה אף היא את שירותיו המשפטיים של עורך דין ומגשר דבח שאול”

להלן כתבה אשר התפרסמה אודות תיק גירושין מורכב ושבמרכזו פרשיית אהבים בין אישה נשואה הבוגדת בבעלה לבין גבר נשוי הבוגד באשתו.

בתיק הנ”ל נשכרו שירותיי המשפטיים הן על ידי משפחתו של הגבר הנבגד והן על ידי משפחתה של האישה הנבגדת כך שאני מייצג באותה מסכת עובדתית שני צדדים נבגדים”

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו דיני גירושין משפחה  על כל סוגי הנושאים ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער ובתי דין למשפחה.

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. 

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליכי משפחה.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
דילוג לתוכן