עורך דין פלילי ותעבורה מומלץ בראשון לציון

עורך דין פלילי שאול דבח

עורכת הדין אתי זלצר

משרד עורך דיו פלילי ותעבורה בראשון לציון – שאול דבח עורך דין פלילי ותעבורה בראשון לציון עם עשרות הצלחות במשפט  הפלילי הוזמן לערוץ 13 על מנת לחוות את דעתו המקצועית לעניין השלכות פעולות המדינה בתקופת הקורונה.

שאול דבח הינו עורך דין פלילי ותעבורה מומלץ בראשון לציון המייצג חשודים ונאשמים במגוון עבירות פליליות בשילוב עם מומחיות בתחום דיני המשפחה.

משרד עורכי דין שאול דבח הינו משרד מוביל בתחום הפלילי ותעבורה כבר למעלה מ-20 שנה ומעניק ללקוחתיו ליווי אישי ומקצועי לכל אורך ההליך הפלילי החל משלב החקירה המשטרתית, שימוע בפני רשויות התביעה ובמידה והוגש כתב אישום המשרד מעניק ייצוג משפטי מקצועי  בכל הערכאות המשפטיות.

למשרד עשרות הצלחות בייצוג בתיקים פליליים ותעבורה במגוון ערכאות ובתי משפט.

 

המשפט הפלילי עוסק בעבירות שמנוגדות לחוקים ומוגדרות כעבירות פליליות והעונשים עליהן מוגדרים באופן ספציפי בחוק. עורך דין פלילי עוסק בהגנה על נאשמים וחשודים בתחום המשפט הפלילי מתוקף החוק של כל אדם הזכות להגן על חפותו בעזרת עורך דין פלילי שייצג אותו. עבירה פלילית תהיה מוגדרת בדרך כלל כעבירה הפוגעת בסדר הציבורי או פוגעת בצורה פרטנית באדם ועל כן המדינה מעוניינת להעניש אנשים המבצעים עבירות פליליות בין אם כדי להוות דוגמה ובין אם כדי לשלול את החופש של אותו אדם ובכך למנוע ממנו להמשיך להפר את החוקים.

תפקידו של עורך דין פלילי מומלץ 

מתפקידו של עורך דין פלילי היא להציג את הנאשם בדרך כזו שתפחית את עונשו, תבטל את האישום ולסייע כבר בשלב החקירה ולוודא שכל ההליכים כנגד החשוד מבוצעים כחוק ולא פוגעים בחירותו או בשמו. עורך דין פלילי בראשון לציון חייב להיות בעל ניסיון בתחום המשפט הפלילי כדי להציג את הנאשם בדרך המיטבית מול בית המשפט ובכך להבטיח את הפסיקה ההוגנת ביותר עבור הלקוח שלו.

חוק וסדר במשפט הפלילי מומלץ

לצורך אכיפת החוקים ושמירה על הסדר, המדינה הגדירה שורה רחבה של פעולות מרתיעות כגון קנסות, שלילת רישיונות ומעצרים. מתוקף תפקידה של מערכת המשפט היא להרשיע אנשים שעברו על חוקים פליליים ולהעניש על פי מה שהוגדר בהתאם לעבירה בחוק. במדינת ישראל המשפט הפלילי מתפרש על מגוון מאוד רחב של נושאים כאשר במידה והנכם מחפשים עורך דין פלילי בראשון לציון, כדאי ליצור קשר לאלתר עם עורך דין שאול דבח לקבלת טיפול מקצועי ומהיר.

חשיבות של עורך דין במשפט פלילי מומלץ

כפי שניתן להסיק מהרשימה, מרבית העבירות המשתייכות למשפט הפלילי קשורות לפגיעה בנפש. לכן המדינה עיגנה בחוק עונשים כבדים עבור אלו המורשעים בעבירות האלה. תפקידו של הפרקליט (הקטגור) הוא לייצג את המדינה ולהרשיע את החשוד בדבר העבירה. מנגד, תפקידו של הסנגור, הלא הוא עורך דין פלילי, הוא לייצג את הנתבע. עורך דין פלילי בראשון לציון, מתוקף תפקידו, מלווה את הנתבע בכל שלב מרגע התערבות המשטרה וזימון/מעצר לצורכי חקירה. כבר בשלבים הראשוניים חשוב לפנות אל עורך דין פלילי כדי לדעת כיצד להתנהל בחקירה, האם החקירה מתבצעת על פי חוק, שחרור ממעצר לצורכי חקירה ועוד. לעיתים כבר בשלב המקדים למשפט ייתכן סיכוי לשחרור ולהוכחת חפותו של החשוד ללא משפט. אם החשדות חזקות דיין כדי להעמיד את החשוד למשפט כמובן שגם בשלב הזה עורך דין פלילי מחויב לעשות כל שביכולתו במסגרת החוק כדי להגן על הנתבע. לשם כך יש צורך משמעותי להכיר את כל רבדיו של המשפט הפלילי ואת כל החוקים הקשורים למקרה של הנתבע.

כיצד לבחור עורך דין פלילי מומלץ

כפי שכבר ציינו לעיל, תפקידו של עורך דין פלילי הוא למצוא את הדרך, במסגרת החוק, לבטל את האישומים כנגד הלקוח שלו או להפחית את עונשו למינימום המוגדר בחוק. את כל אלו עליו לבצע כדי להבטיח את החזרה לשגרה של הנתבע במהירות האפשרית ולגרום למינימום נזק להמשך תפקודו בחייו. חשוב להדגיש זאת מכיוון שעל מנת לבחור עורך דין פלילי בראשון לציון בצורה מושכלת, יש להתייחס לעניין ברצינות רבה כפי שמתייחסים לבחירת רופא מנתח. העדיפות היא תמיד לפנות על המנוסה ביותר, בעל מוניטין רב שנים, הצלחות מרובות ורקורד מוכח.  כדי לבחון את הצלחותיו של עורך דין פלילי שאינכם מכירים ניתן לגלוש בעמוד האינטרנט שלו או בעמוד הפייסבוק. עורכי דין רבים מפרסמים את הצלחותיהם בגאווה וככל שיש יותר מאלה כך גם יפרסמו יותר.

מחויבות של עורך דין פלילי מומלץ

לא רק המוניטין והניסיון מכריעים את איכותו של עורך דין פלילי. זכרו שגם התייחסותו האישית כלפי הנאשם היא קריטית לא פחות. עורך דין פלילי צריך להסב את מלוא תשומת הלב לנתבע אותו הוא מייצג כדי לבצע את עבודתו על הצד האיכותי ביותר. לכן חשוב לבחון את זמינותו של עורך דין פלילי ולוודא שאכן פנוי ללקיחת תיק נוסף וכמובן להרגיש שאכן אכפת לו באופן אישי מהנאשם וכל מטרתו היא להגן עליו בדרך הטובה ביותר.

עלות שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ בראשון לציון

אנשים רבים נוטים לחשוב שעורך דין פלילי היקר ביותר הוא גם הטוב ביותר. לא תמיד הדבר נכון ומומלץ לבחון ולעשות סקר שוק בין עורכי דין שונים. את זה ניתן לעשות גם באתרי אינטרנט שונים המציעים את שירותי ההשוואות האלו אונליין. הרבה פעמים קורה שהמחיר הגבוה לאו דווקא מציג את העניין שעורך הדין יוכל להגן על הנתבע בצורה הטובה ביותר אלה דווקא את ההיפך, כיוון שסיכויי ההצלחה בתיק מזעריים לדעתו של עורך הדין, דבר שיכול לפגוע לו במוניטין, הוא מצפה לתשלום גבוה מהממוצע. נוסף על כך, יש עורכי דין העובדים על פי שכר טרחה שעתי ויש כאלו העובדים לפי שכר טרחה גלובלי דבר העשוי להשפיע באופן משמעותי על עלותו של עורך דין פלילי. לכן חשוב בהחלט לבחון מספר אופציות לפני שמחליטים על בחירת עורך דין פלילי.

עורך דין פלילי שאול דבח

עורכת הדין אתי זלצר

עורך דין פלילי מומלץ בראשון לציון – משרד עורכי דין שאול דבח הינו משרד שממקום בראשון לציון עם ניסיון משפטי של עשרות שנים במתן שרות משפטי לתושבי ראשון לציון והסביבה כאשר המשרד מייצג קהל רחב בתחום הפלילי והתעבורה, לרבות אנשים נורמטיביים לחלוטין שזו להם הפעם הראשונה בה הם מתמודדים עם החרב המאכלת של ההליך הפלילי. עורך דין דבח שאול ייצג בחלוף השנים, בעבירות מורכבות ובתיקים סבוכים, קהל יעד כגון רופאים, רואה חשבון, אנשי היי-טק ואנשים מן השורה שנקלעו לעולם הפלילי בעל כורחם וזאת תוך הענקת טיפול מקצועי ומסור, הענקת יחס אישי וחם לכל לקוח ולקוח וכמובן שמירה על דיסקרטיות מירבית.ותעבורה  

מן התקשורת

במשרדו של עו"ד שאול דבח ניתן דגש על השילוב בין מקצוענות ויחס אישי
משרדנו מתמחה בבניית אסטרטגיה מנצחת בניהול תיקים פלילים - תעבורה ומשפחה - גירושין.

OBITER

עורך דין שאול דבח בכנס לשכת עורכי הדין באילת

לשכת עורכי דין

הכנס הארצי של לשכת עורכי הדין - פאנל מומחים בתחום המשפט הפלילי ודיני משפחה הגירושין

השלכות פעולות המדינה בתקופת הקורונה

שאול דבח עורך דין פלילי בראשון לציון עם עשרות הצלחות בדיני המשפט הפלילי הוזמן לערוץ 13 על מנת לחוות את דעתו המקצועית לעניין השלכות פעולות המדינה בתקופת הקורונה.

לסיקור המלא…

בית משפט ביטל מעצר בית באיזוק אלקטרוני לנאשם בתקיפת אשתו - 03/05/2021

התביעה המשטרתית הגישה ערר על החלטת שחרור של הנאשם, שבינתיים התגרש, אולם בית המשפט המחוזי הותיר את החלטת השחרור על כנה.

לסיקור המלא…

myrishon_header

עורך דין דבח שאול - מומחה למשפט פלילי ותעבורה: נהיגה בשכרות - 11/05/2022

לרוב הנהגים פסילת רישיון נהיגה, לתקופה של שנתיים ומעלה, עלולה לגרום לנזקים עצומים, הן כלכליים והן משפחתיים, ולכן, מומלץ להיוועץ עם עו”ד מומחה לתעבורה שייעץ לנהג, מה כדאי לעשות, ואיך להתמודד עם הדו”ח. עורך-הדין הבקיא בתחום התעבורה, בוחן את חומר הראיות שבתיק המשטרה, ומסוגל לגלות כשלים בעבודת השוטרים שעצרו את הנהג וביצעו בו את בדיקת השכרות. 

לסיקור המלא…

תקראו מה לקוחות שלנו מספרים עלינו

לתיאום פגישת יעוץ

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם.

דילוג לתוכן