עבירות של תקיפת בנם הקטין

   סגירת תיק בפרקליטות בעילת אין אשמה פלילית!!!

עורך דין דבח שאול – מומחה למשפט פלילי ותעבורה, גירושין ומשפחה.

 

בימים טרופים אלו, טוב לדעת שטחנות הצדק, עדיין טוחנות, גם אם לאט (שנתיים של מלחמה) עדיין תמיד טוב לקבל את הבשורה שנעשה צדק. לא “סתם צדק”, אלא צדק מוחלט המנקה מכל רבב את לקוחותיי, זוג הורים נורמטיביים לחלוטין מעבירות קשות שיוחסו להם – עבירות לו הורשעו בהן, היו מבלים מאחרי סורג ובריח.

 

בימים אלו הודע לנו מהפרקליטות על סגירת תיק חקירה סבוך בעילת אין אשמה פליליתזיכוי – המשמעות מחיקת הרישום הפלילי בתוך 24 שעות!!!.

 

לקוחות משרדי, בעל ואישה, נורמטיביים לחלוטין, שביום אפור אחד, נקראו אחר כבוד אל תחנת המשטרה, בזו אחר זה והוטחו בהם דברים נוראיים שלכאורה ביצעו בבנם הקטין.

 

ללקוחות האומללים יוחסו עבירות של תקיפת בנם הקטין וזאת לאחר שהקטין מסר גרסתו לגופים הרלוונטיים. יודגש שכבר מהיום הראשון מרשיי טענו לחפותם ואף הגדילו לטעון שמדובר בלא פחות מעלילת דם וכי הם מוכנים למצות את המאבק המשפטי להוכחת חפותם, הן מול הפרקליטות ו/או חלילה בבית המשפט.

 

העבירה שיוחסה למרשיי הינה לפי סעיף 382 (ב’) (2) לחוק העונשין תשל”ז – 1977 – תקיפה סתם של קטין (המוגדר כחסר ישע) על ידי אחראי.

 

במשך כמעט שנתיים, לא ויתרנו, לא התפשרנו וניהלתי עבורם את המערכה הקשה מול משטרת ישראל היחידה החוקרת ובהמשך מול הפרקליטות הפלילית וזאת במטרה לסגור את התיק כנגדם, שלא יבשיל חלילה לכדי כתב אישום ואכן לאחר מלחמה עיקשת התבשרנו לאחרונה שהתיק נסגר מעילת אין אשמה פלילית !!!

 

מכאן עולה שוב ושוב ביתר שאת, החשיבות שבשכירת עורך דין מיומן בתחום הפלילי, וזאת מוקדם ככל הניתן ובוודאי טרם החקירה במשטרה.

 

עו”ד שאול דבח, מומחה למשפט פלילי ותעבורה, משפחה וגירושין עם התמחות ייחודית בעבירות אלימות / אלימות בתוך המשפחה / פגיעה בקטין וחסר ישע, בעל ותק של 20 שנים. ולמשרד עורך דין פלילי ותעבורה, משפחה וגירושין שאול דבח רזומה רב של הצלחות בסגירת תיקים בעילת אין אשמה פלילית השקולה לזיכוי.

יש לכם מקרה דומה ? אל תהססו לפנות לעורך דין המומחה בדין הפלילי

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
דילוג לתוכן