תאונות דרכים עם נפגעים

 

תאונות דרכים עם נפגעים יכולות לגרום להשלכות משפטיות רציניות על הנהגים המעורבים. ההשלכות המשפטיות עשויות להיות קשות ולהשפיע על חייהם ועל עתידם של הנהגים, הפצועים והמשפחות שלהם. הנה כמה מההשלכות המשפטיות העיקריות של תאונות דרכים עם נפגעים:

 

  1. עבירות תעבורה ועבירות פליליות:

   תאונות דרכים עם נפגעים עשויות לגרום לתביעות עבירה תעבורתית או פליליות נגד הנהג המאשר את התאונה. זאת עשויה לכלול עבירות כמו נהיגה שכורה או נהיגה במהירות לא נאותה.

 

  1. תביעות פיצוי:

   הנפגעים בתאונת דרכים עשויים להגיש תביעות פיצוי נגד הנהג או נגד בעל הרכב שהוא הסיבה לתאונה. תביעות פיצוי עשויות להיות על פי נזק גופני, נזק רכושי, אובדן רווחים, וכן תשלום תקרות כיסוי רפואי וטיפולי.

 

  1. הרשות המקומית והמדינה:

   הרשות המקומית והמדינה עשויות להגיש תביעות נגד הנהג ואף עשויות לפסול רישיונו לנהיגה. במקרים חמורים יותר, הוא עשוי להידרש להיות משולב בהליך משפטי.

 

  1. תגובת הפרקליטות:

   הפרקליטות עשויה להתערער על הנהג על פי המידע המובא על התאונה ועל הנפגעים. במקרים של עבירות פליליות, הפרקליטות עשויה להתנגד לביטול העבירות או לדרוש עונשים כבדים יותר

  

  1. דברי השוטרים:

   השוטרים עשויים להפנות תקרות מוגבלות כאשר עבור נהגים שנמצאים בנפילות מקסומות או שנמצאו אשמים בעבירות פליליות. זה עשוי להוביל להרס ביטחון הפרטים ולהשפיע על יכולתם להתמקד במשימות קריטיות נוספות.

 

תאונות דרכים עם נפגעים הן אירועים מסוכנים וכביכול אמידים בחיי היומיום. מאחר שהשלכותיהן המשפטיות עשויות להיות רבות ומורכבות, חשוב מאוד לנהוג בזהירות ובאחריות על הכבישים תמיד, ולהימנע מנהיגה בהפרת חוקים וברכב תחת השפעת סמים.

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
דילוג לתוכן